کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی فروشگاه پشتیبان همراه به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه پشتیبان همراه هنگام استفاده از پروفایل شخصی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات فروشگاه پشتیبان همراه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه پشتیبان همراه از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
شرایط گارانتی مین برد
قبل از خرید مین برد گوشی موبایل و تبلت در فروشگاه پشتیبان همراه لطفا قوانین و مقررات مربوط به نحوه خرید و انتخاب کیفیت و شرایط پذیرش مرجوعی و گارانتی را مطالعه بفرمایید، افزدون محصول به سبد خرید و زدن تیک پذیرش قوانین و مقررات یعنی قبول این قوانین مربوط به این بخش قوانین مین برد میباشد.
قوانین عمومی برای همهی نوع های مین بردها میباشد.
- مین برد اکتیو شده و ارسال شده قابلیت عودت ندارد و فقط در صورت تایید شامل گارانتی تعویض می باشد.
- شکستگی شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد
- دستکاری یا آسیب فیزیکی شامل گارانتی ومرجوعی نمی باشد
- برداشتن لیبل شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد.
- برداشتن و کندن طلق و لیبل شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد.
- هرگونه ایراد ناشی از نصب غیر حرفه ای و یا انجام هرگونه فعالیتهای نرم افزاری شامل گارانتی نمی باشد.
مخدوش یا پاک شدن مهر و لیبلهای شرکت شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد. - دستگاهی که ثبت رجیستری یا ثبت تعمیری انجام شده باشد شامل گارانتی یا مرجوعی نمی باشد.
- مهلت تست و گارانتی نهایتا 7 روز می باشد.
- تمامی مین بردهای گوشی موبایل و تبلت در تمامی برندها و مدلها در هنگام خرید و قبل از ارسال کالا هم در فروشگاه تست شده میباشند و از لحاظ ظاهری و سلامت فیزیکی کالا بررسی و چک شده میباشند و هرگونه مشکل از نظر ظاهری بعد از ارسال کالا برعهدهی فروشگاه نمیباشد. (کالای مشکلدار و معیوب هرگز ارسال نخواهد شد.)
- مین بردهای نو و شرکتی صد در صد اصلی بوده و اکتیو نشده و بدون رجیستر می باشند.
- در صورت اعلام ننمودن ایراد قطعه در 72 ساعت ابتدایی تحویل به پشتیبانی مجموعه، گارانتی باطل میشود
- مین بردهای استوک شامل رجیستر شده که همراه با انتقال مالکیت بوده و رجیستر نشده می باشد که می بایست ثبت تعمیر گردد
- امکان مراجعه حضوری و تست قطعات در فروشگاه امکانپذیر میباشد و بعد از تحویل به مشتری فروشگاه در مقابل هرگونه مشکل بعد از تحویل مرجوعی نمیپذیرد.
در صورت مرجوعی و مشکلاتی از قبیل شرایط مرجوعی شما باید در مدت زمان 24 ساعت بعد از تحویل کالا را با دستگاه گوشیموبایل و یا تبلت خود را با محصول ارسال نمایید و در یک توضیح مختصر و کوتاه مشکل را بیان نمایید. بیشتر از این مدت زمان غیر قابل مرجوعی میباشد. - مالکیت و یا ثبت تعمیری دستگاههای بدون رجیستر بر عهده مشتری بوده و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییر یا نامعلوم بودن مالکیت دسگاه معیوب مشتری که امکان ثبت تعمیری ندارد را برعهده نمیگیرد..
- دستگاههای رجیستر شده ، به همراه کارتن ارسال شده و پس از تحویل و تست کامل انتقال مالکیت انجام می گردد، در صورتی که انتقال مالکیت به مشتری عزیز
- داده شده باشد قطعه شامل هیچ گونه گارانتی نمیباشد.
- در فروشگاه بالغ بر 1000 مدل مین برد موجود میباشد و در چندین کیفیت و ویژگی پس بروزرسانی قیمت و موجودی تمامی کالاها در روز کاری امکان ناپذیر میباشد، پس لطفا برای موجودی دقیق مدل و کیفیت مدنظر شما با قسمت پشتیبانی سایت در برنامههای تلگرام یا واتساپ با شمارهموبایل 09135454500 در ارتباط باشید و آسودهخاطر خرید نمایید.
شرایط گارانتی تاچ و ال سی دی
قبل از خرید تاچ ال سیدی گوشی موبایل و تبلت در فروشگاه پشتیبان همراه لطفا قوانین و مقررات مربوط به نحوه خرید و انتخاب کیفیت و شرایط پذیرش مرجوعی و گارانتی را مطالعه بفرمایید. افزدون محصول به سبد خرید و زدن تیک پذیرش قوانین و مقررات یعنی قبول این قوانین مربوط به گارانتی تاچ السیدی.
قوانین عمومی برای همهی کیفیتها و تمامی تاچ السیدیها میباشد.
- شکستگی شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد، داشتن تصویر کالا اولویت اولیه مرجوعی میباشد.
- فلت پارگی و تهخوردگی فلت شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد.
- برداشتن لیبل شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد.
- برداشتن و کندن طلق و لیبل روی صفحه شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد.
- هرگونه خط و خش و نقطه افتادن روی صفحه و لیبل و طلق شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد.
مخدوش یا پاک شدن مهر و لیبلهای شرکت شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد. - روی کار رفتن تاچ السیدی شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد.
- چسب کاری و پرس تاچ السیدی روی فریم و گوشی شامل گارانتی و مرجوعی نمیباشد.
- تمامی تاچ السیدیهای گوشی موبایل و تبلت در تمامی برندها و مدلها در هنگام خرید و قبل از ارسال کالا هم در فروشگاه تست شده میباشند و از لحاظ ظاهری و سلامت فیزیکی کالا بررسی و چک شده میباشند و هرگونه مشکل از نظر ظاهری بعد از ارسال کالا برعهدهی فروشگاه نمیباشد. (کالای مشکلدار و معیوب هرگز ارسال نخواهد شد.)
- تاچ السیدیهای سرویسپک همه تست شده و شرکتی میباشند و 100% اورجینال میباشند و فاقد هرگونه گارانتی میباشند.
- تاچ السیدیهای هایکپی اعم از تیافتی، متال، اولد، چنجگلس، چنجفلت، فاقد هرگونه گارانتی میباشند.
- امکان مراجعه حضوری و تست قطعات در فروشگاه امکانپذیر میباشد و بعد از تست تاچ ال سیدی و تحویل به مشتری فروشگاه در مقابل هرگونه مشکل بعد از تحویل مرجوعی نمیپذیرد.
در صورت مرجوعی و مشکلاتی از قبیل شرایط مرجوعی شما باید در مدت زمان 24 ساعت بعد از تحویل کالا را با دستگاه گوشیموبایل و یا تبلت خود را با محصول ارسال نمایید و در یک توضیح مختصر و کوتاه مشکل را بیان نمایید. بیشتر از این مدت زمان غیر قابل مرجوعی میباشد. - دقت در انتخاب کیفیت تاچ السیدی و مشخصات دیگر همراه با فریم یا بدون فریم و دیگر ویژگی و جزئیات کالا برعهده مشتری میباشد و درخواست تعویض با کیفیت و نوع دیگر شامل مرجوعی نمیباشد.
- تاچ السیدیهای روکار، سکندهند و یا دستدوم به احتمال زیاد دارای خط و خش و رنگ پریدگی بر روی صفحه میباشند که شامل مرجوعی نمیباشند.
- در فروشگاه بالغبر 5000 مدل تاچ ال سیدی در چندین کیفیت، رنگبندی و ویژگی موجود میباشد، پس بروزرسانی قیمت و موجودی تمامی کالاها در روز کاری امکان ناپذیر میباشد. پس لطفا برای موجودی دقیق مدل و کیفیت مدنظر شما با قسمت پشتیبانی سایت در برنامههای تلگرام و یا واتساپ با شمارهموبایل 09135454500 در ارتباط باشید و آسودهخاطر خرید نمایید.
شرایط گارانتی باطری و محصولات دیگر
تاریخ شروع گارانتی باتریهای فروشگاه پشتیبان همراه از زمان صدور فاکتور 6 ماه میباشد.
- باتریهای فروشگاه پشتیبان همراه همه اصلی میباشند.
- بادکردگی باتری به مدت 6 ماه از تاریخ خرید توسط پشتیبان همراه شامل گارانتی تعویض میباشد و پس از گذشت این 6 ماه در صورت بادکردگی باطری، شامل گارانتی نخواهد بود.
- درصورتی که باتری شما به هر دلیلی کار نکند، زود شارژ خالی کند و یا شارژ نشود نیز شامل گارانتی تعویض میشود.
- چنانچه باتری ارسال شده از سمت فروشگاه با سفارش ثبت شده توسط شده توسط مشتری مغایرت داشته باشد، تمام هزینههای ارسال به عهده ما میباشد، در غیر این صورت تمامی هزینهها به عهده مشتری است.
- درباره باتری خراب چنانچه باتری به دلیل خراب بودن به ما برگشت داده شد، از زمان تحویل به مدت 72 ساعت بعد از تشخیص و تایید خرابی باتری توسط کارشناسان ما مجددا باتری جدید ارسال میشود و چنانچه مدل باتری موجود نباشد وجه به شما برگشت داده میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی باتری سالم به دفتر فروشگاه ما ارسال شود و هیچ گونه آثار خرابی در باتری مشاهده نشود، تمامی هزینهها و مسولیتها به عهده مشتری میباشد.
- هنگام برگشت باتری به دفتر ما حتما علت خرابی باتری، نام کامل خریدار و تاریخ خرید خود را در یک برگه کاغذی بنویسید و به همراه باتری ارسال نمایید.
- هر گونه سوال و یا پشتیبانی فقط در ساعات کاری فروشگاه ما جواب داده میشود.
- نحوه خرید از فروشگاه پشتیبان همراه به صورت پرداخت آنلاین بوده و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.
- قبل از ارسال باتری به دفتر فروشگاه ما حتما با مدیریت فروش هماهنگیهای لازم را انجام داده، سپس باتری خود را ارسال نمایید.
- هنگام تحویل باتری برچسب هالوگرام کوچکی بر روی کالا چسبیده شده، چنانچه این لوگو مخدوش و یا جدا شود گارانتی باتری باطل خواهد شد و تعویض نمیشود.
- در صورت تغییر در شکل ظاهری باتری گارانتی باطل خواهد شد.
- در صورت گم شدن یا مخدوش شدن کارت گارانتی المثنی صادر نمیگردد و فروشگاه هیچ مسئولیتی جهت گارانتی ندارد.
رویه بازگرداندن کالا
هر خرید از فروشگاه پشتیبان همراه به معنای مطالعه ی کامل قوانین توسط خریدار و پذیرش آن می باشد.
کالای شامل گارانتی با کالای مشابه تعویض میگردد.
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا چه شرایطی دارد؟
- کلیه لوازم الکترونیکی شامل ۷ روز ضمانت برگشت کالا می باشد و بقیه شامل تست فیزیکی هستند.
سلامت فیزیکی کالا:
- عدم شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی می باشد و قبل از ارسال توسط کارشناسان فروشگاه بررسی می شود.
- برخی از محصولات مانند کیف، گارد، گلس، کابل، قطعات و کلیه کالا های مصرفی و غیر الکترونیکی و نظایر آن شامل گارانتی سلامت فیزیکی می باشد.
- محصولاتی که شامل گارانتی سلامت فیزیکی هستند، مهلت ۷ روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت به فروشگاه خواهند بود.
- فروشگاه در قبال اجناسی که فاقد گارانتی می باشد پس از ۷روز مهلت تست هیچ تعهدی ندارد.
- مهلت تست از لحظه ای که تحویل مشتری می گردد شروع می شود.
گارانتی شرکتی:
- اجناسی که شامل گارانتی شرکتی می باشد از قبیل تلفن همراه و مموری و دوربین عکاسی و برخی لوازم در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۱۲ ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق تلفن ، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
گارانتی انواع قطعات:
- تمامی قطعات موبایل قابل سفارش در سایت پشتیبان همراه دارای مهلت تست هستند.
- پس از دریافت قطعه مورد نظر شما از طریق پست و یا پیک، مدت زمان تست محاسبه شده و چنانچه قطعه ای ایراد فنی داشته باشد باید حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از طریق تلفن فروشگاه، پیام سایت و یا پشتیبانی واتس اپ فروشگاه اطلاع داده شود.
- قابل ذکر است که چنانچه پس از مدت زمان ذکر شده اطلاع رسانی انجام شود، گارانتی بازگشت و تعویض قطعه باطل خواهد شد.
- قطعاتی مانند فلت پاور، فلت هوم، بازر،فلت و برد شارژ، ماژول دوربین، فلت هندزفری، سنسور اثر انگشت و… باید بلافاصله پس از دریافت تست شده و در صورت ایراد داشتن سریعا به پشتیبانی فروشگاه اطلاع رسانی شود.
- همچنین اینگونه قطعات چنانچه پس از دریافت، هولوگرام و یا مهر مربوط به گارانتی آن جدا و یا مخدوش شود، برچسب های پلمپ روی قطعه جدا شود و یا فلت دچار قطعی، آسیب دیدگی و یا پارگی شود به هیچ عنوان شامل گارانتی نخواهد شد حتی اگر اطلاع رسانی در زمان ۴۸ ساعت مهلت تست انجام شود.
- تمامی باتری های تلفن همراه دارای گارانتی ۷ روز مهلت تست هستند. این به این معنیست که پس از دریافت باتری توسط شما زمان مهلت تست آن آغاز شده و اگر ایرادی در آن مشاهده شد شما ۷ روز فرصت دارید تا نتیجه را به اطلاع فروشگاه برسانید.
- مخدوش شدن لیبل، مهر و یا هولوگرام باتری، آسیب دیدن و یا قطعی و پارگی فلت باتری موجب ابطال گارانتی شده و در مورد باتری معیوب هیچ ترتیب اثری داده نخواهد شد.
گارانتی تاچ و ال سی دی:
- تاچ و ال سی دی تلفن همراه بخاطر حساسیت بالایی که دارد شامل شرایط خاص خود می باشد.این محصولات شامل ۴۸ساعت مهلت تست می باشند.
- با توجه به شرایط گارانتی ،کالای فروخته شده به هیچ عنوان مرجوع نخواهد شد و فقط در صورت خرابی با کالای سالم تعویض خواهد شد.
- در صورت تغییر شکل ظاهری کالا ،مخدوش شدن هولوگرام ضمانت ،شکستگی ،پارگی یا خم شدن فلت ،برداشته شدن برچسب ال سی دی ،چسب خوردن جهت نصب و از این قبیل موارد گارانتی باطل خواهد شد.
- لطفا قبل از هر گونه اقدام به مرجوع کردن کالا و استفاده از شرایط گارانتی با قسمت پشتیبانی پشتیبان همراه تماس حاصل فرمایید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.
- توصیه میشود قبل از نصب تاچ یا ال سی دی روی گوشی ،حتما تست اولیه صورت بگیرد و پس از اطمینان از سلامت کالا اقدام به نصب و برداشتن برچسب محافظ نمایید.
- همچنین بهتر است گوشی خود را برای فروشگاه ما ارسال کنید تا توسط تیم فنی فروشگاه آناموبایل ،ال سی دی خراب با سالم تعویض و تست سلامت انجام گیرد.
اگر کالای خریداری شده ، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد: - کلیه اشکال ها و یا ایرادهای فنی باید حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا ، به فروشگاه آناموبایل اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
- استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
- کلیه گوشی هایی که بدون گارانتی خریداری می شوند و دارای ۷ روز مهلت تست هستند، چنانچه در طول مدت تست هر گونه تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری از قبیل آپدیت، فلش، جلبریک، روت،ضربه و… روی آن ها انجام شود، از مهلت تست خارج شده و شامل گارانتی بازگشت نمی باشند.
- مسئولیتهای مربوط به کیفیت، محتوا، شرایط و ویژگی های درج شده در مشخصات هر کالا بر عهده تولیدکننده کالا می باشد و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال وجود یا صحت عملکرد ویژگی های اعلامی تولیدکننده ندارد.
- مهلت تست کالا صرفا برای استفاده متعارف از آن می باشد و در صورت ایجاد مشکل با استفاده غیرمتعارف از قبیل تست قابلیت ضد ضربه ، ضد آب بودن یا سایر ویژگی های اعلامی از طرف تولید کننده شامل مهلت تست کالا نمی باشد، مسئولیت ایجاد مشکلات احتمالی با خریدار بوده و پاسخگو شرکت گارانتی کننده یا تولید کالا می باشد .
- همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده تولید کننده یا شرکت گارانتی کننده کالا است.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد:
- وجود مغایرت ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا ، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد ، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
شرایط انصراف از خرید:
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات (از طریق: تماس – ایمیل – گزینه تماس با ما – تلگرام ) اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز کاری، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
- همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- لازم به ذکر است هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و فروشگاه تعهدی در قبال این هزینهها ندارد و هزینه مجدد ارسال بر عهده فروشگاه می باشد.
- همچنین برای بازگردان کالا اعم از معیوب یا اشتباه، فقط از طریق پست ارسال فرمایید.
- اگر ساکن اصفهان هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با فروشگاه تماس بگیرید.
پس از دریافت کالا توسط فروشگاه، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش پشتیبان همراه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان فروشگاه تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند.
- بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، فروشگاه تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و پشتیبان همراه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا – درج شده در فاکتور – به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری زمان خواهد برد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش پشتیبان همراه است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
- از طریق: تماس – ایمیل – گزینه تماس با ما – واتساپ می توانید با ما ارتباط برقرار کنید